Daisypath Anniversary tickers

Kejam Lah :'(

Dear blog,

Ya allah , kejam sangat ke ? Hmmmp ;\ Siapa yang kejam ? Apa yang kejam ? Okay , aku akan cerita semuanya sebab seriusly aku dah tak tahan nak go on benda ni sorang-sorang . Aku rasa aku dah tak dapat bernafas dengan betul dah ni , dada aku rasa sesakkkkk sangat . Sesak dengan banyak masalah yang entah bila nak selesai . Aku harap dengan aku luahkan semuanya I'll feel a bit better then before . Okay back to the story, actually 2 3 hari ni family aku ada masalah sikit . Biasalahh masalah rumah tangga , but for once ini yang paling besar gila gila gila babi lahh yang pernah jadik dekat family aku . Aku takut sangat sebab aku tak nak tengok something bad happen dekat family aku . Damn it :'(
|
|
|
|
|
|
V
Ini lahh yang aku rasa sekarang :'(
sedihhh kemain lagi weh, aku rasa nak menangis je dari semalam. Tolongahhh, aku tak kuat nak hadapi ni semua. Aku sayang family aku sangat-sangat. Kenapa aku perlu menangis sedangkan kedua orang tua aku masing-masing dengan ego mereka sendiri. Tak ada satu pun tumpahnya air mata dorang, dorang betul-betul maksudkan benda tu semua ke? Dah dah, jangan fikir bukan-bukan yuliza, jangan! faham? Hmmp, lupakan jelaaaaa semua tu okay? Semakin lama kau fikir semakin stres nanti. Tapiiii, aku memang berharap semuanya akan baik semula walaupun mungkin mengambil masa yang lama. Aku akan terus mendoakan hati ibu dengan ayah aku lembut semula. Aminn :)