Daisypath Anniversary tickers

Thinking Of Him

Dear blog,

For a very long time, aku tak pernah rasa perasaan yang seakan-akan seperti apa aku rasakan sekarang ni . Terlaluuuu bahagia teramat sangat sampai susah aku nak gambarkan dan terlalu susah untuk aku huraikan satu persatu-satu .  Kalau betul ini lah yang dinamakan jodoh , aku harap sangat hubungan aku dengan dia akan kekal dan terus kekal sampai bila-bila . Dia terlalu istimewa pada aku , tak ada siapa yang dapat jadi macam dia dan akan jadi macam dia .

Yessssss, for sure aku bahagia sangat dengan dia . dia dapat terima baik buruk aku dan dia tak pernah sikit pun patah semangat dengan apa yang pernah aku buat dekat dia . He is my Super-Duper Hero (Y)


To : Muhammad Irani Rapie

Iloveyouuntilmylastbreath 
|
|
|
|
V

"Semua orang gak ada yang percaya kalau kita kan terus selamanya. Mereka semua itu tau apa sih tentang kita? Mereka semua itu gak tau tai-tai nya kita. Mereka pikir kita gak bakalan bisa hidup bahagia? Tapi aku bahagia hidup sama si bodoh ku ini. Dunia itu kita yang ciptain bukan mereka. Kita akan selalu berdua dan gak ada siapa yang akan misahin kita. Kita punya cara kita sendiri dan kita punya dunia kita sendiri. Aku sayang kamu bodoh :)"


petikan diatas diambil dari Radit dan Jani